5.4.2021

Jäsenkirje 1/2021 on ilmestynyt

Jäsenkirje huhtikuu 2021

ETELÄ-POHJANMAAN RESERVILÄISNAISET RY

Tervehdys ja hyvää kevättä kaikille, koronasta huolimatta. Pandemia jyllää edelleen, mutta yhdistyksemme osalta kevätkokous voidaan pitää. Alla siihen kutsu.

Kutsu kevätkokoukseen:

Sääntömääräinen kevätkokous pidetään torstaina 22.4.2021 klo 18.00 Vuorenkololla (Jouppilanvuoren Elämysreitin varrella oleva ”sotilaskoti”). Kokouksessa käsitellään sääntöjen kevätkokoukselle määräämät asiat. Kahvitarjoilu.

Kokoontuminen klo 17.45 Jouppilanvuorella sijaitsevan Seinäjoen Vesilaitoksen P-alueella, Jouppilanvuorentie 66, Seinäjoki. Kokouksen jälkeen makkaranpaistoa (tarvikkeet järjestäjän puolelta) laavulla sään salliessa.

Tervetuloa!

Tulevia tapahtumia rajoittavat edelleen koronarajoitteet, joten seuraa julkista informaatiota sekä res.piirien digitaalista verkkojulkaisua ( www.lakeudenmaanpuolustaja.fi tapahtumakalenteri) järjestettävien tilaisuuksien ja tapahtumien osalta. Valtakunnallista maanpuolustuksellista tietoa löydät Reserviläisliiton internet-sivuilta ja Reserviläinen-lehdestä.

Tulevia tapahtumia:

• Maaottelumarssin 80 v. vuosijuhlan kunniaksi järjestetään Lakeuden Maakuntamarssi 2021 10 paikkakunnalla 24.4. – 9.5.21 välisenä aikana.Se on kävelytapahtuma, jonka marssimatka on 10 km ilman ajanottoa. Paikkakunnat: Isokyrö ja Ylistaro 24.4., Alavus ja Seinäjoki 25.4., Ylihärmä 26.4. ja 8.5. Kauhajoki. Ilmajoen, Jurvan, Kurikan ja Vimpelin kohdalla päivämäärä on vielä avoin. Tarkemmat tiedot löytyy pääjärjestäjän Vapaussotiemme Lakeuden Perinneyhdistys ry:n sivuilta www.vapaussotaeppy.fi.
  • Kansallinen Veteraanipäivä 27.4.
  • Kaatuneiden muistopäivä 16.5.
  • Lauhan laskeutuminen Kauhajoella 22.5
  • Puolustusvoimain lippujuhlapäivä 4.6.
  • Kesäillan kirkko Kurikassa 11.8.
  • Vahvin reserviläinen Ylihärmässä 21.8.
  • Reserviläispyöräily Alahärmässä 28.8.

Toiminnallisin terveisin

Pj. Pirkko Sysilampi